ROSA LG


Den här datorn från LG är jag galet intresserad av! Den har verkligen alla funktioner jag letar efter och den väger ungefär ett halvt kilo mindre än de andra datorerna jag har kollat på. Plus att den har ett rosa lock! :) Datorn kostar cirka 10000:-, och mamma o pappa är villiga att betala cirka 3000:-. Om jag tar resten på avbetalning på 12 månader blir det 0% ränta och det kommer kosta mig cirka 580:- i månaden. Jag känner att det verkligen är värt det eftersom det här är den datorn jag gång på gång har kommit tillbaka till i mitt letande. Jag ska se om jag kan hitta en dator med samma funktioner och vikt, men utan det rosa locket, eftersom jag gissar på att själva färgen höjer priset ett antal tusenlappar extra. Men som det ser ut just nu är det den här det blir :)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ärligt talat, vad behöver du en bärbar dator till? :P
Visst, kul grej, men 10 000 pix? Lätt dyrt :o

2007-12-01 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback