ROSA DIGITALKAMERA


Dessa 3 hämtade pappa ut från posten åt mig idag :D De två sista är från Eleven.se och är en hårmask med lukten strawberry/vanilla och en ansiktsmask :) Jag fick även med lite prover, jag tycker verkligen att det är jättekul när affärerna kan vara sådär personliga :) Proverna jag fick var en body butter med lukten Sugared Cranberries och en hårmask med lukten lavender/vanilla. Allt från märket TVÅL.

Jag är hur glad som helst över min nya rosa digitalkamera också :D Den är sjukt fin och liten och smidig! Just nu väntar jag på att batteriet ska laddas klart så att jag kan börja fota en massa :) Köpte även med ett minneskort på 1GB så jag kommer kunna ta jättemycket bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback