PIECE OF CAKE

Sitter här och segar som vanligt. Jag ska väl börja göra mig iordning om en halvtimme eller nåt sånt. Jag känner mig extremt seg idag, med en släng av frossa och ynklighet. Fast jag känner mig inte sjuk på riktigt så det kanske beror på att det faktiskt är kallt i mitt rum eller nåt :P

Ikväll blir det som sagt julmiddag med H&M Huddinge. Vi ska till stadshuskällaren och äta julbord och ha trevligt :) Däremot blir det nog inte särskilt mycket drickande för min del, jag känner mig inte så sugen på att bli full inför arbetskamraterna liksom :P

Idag har jag även provat Ben & Jerry's Piece of Cake. Jordgubbscheesecakeglass med cheesecakebitar och jordgubbsbitar i. Faktiskt en rätt härlig omväxling från all chokladglass jag har ätit av det märket :P Det här kommer definitivt bli en stammis i min frys! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

mjaa..den är god, fast ingen favorit. Coockie Dough, Phish food och chochlate fudge brownie ;)
.. Du måste prova cookie dough!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback