PAKET

Hämtade ut mitt paket från H&M idag som innehöll två klänningar och en kavaj. Den ena klänningen var den där lurexklänningen för 98:- i deras julkalender eller vad man nu ska kalla det. Den är heeelt perfekt! :D Den andra klänningen var den där lite ballongaktiga med t-shirtarmar och en stor rosett framtill, den fanns i svart och lila. Den såg jättefin ut framifrån, men av någon anledning blev det värsta bubblan som gick ut på ryggen och man kände sig som quasimodo. Den fick åka tillbaka :P Kavajen är olofs så den vet jag inte om den passar eller inte, men den är jävligt snygg så jag hoppas på det :)

Strax kommer amanda upp och hälsar på en snabbis :) Sen blir det slapparkväll för min del! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback