OPERATION

Nu har jag suttit och fixat lite med olofs julklapp :) Fast jag kan fortfarande inte göra klart den förrän imorgon eller tisdag, beroende på när jag hinner.

Imorgon ska jag, mamma, pappa och kalle upp klockan 05:00! :P Vi ska iväg till astrid lindgrens barnsjukhus där kalle ska opereras. Vi ska vara där klockan åtta och det kommer ta typ fem timmar. Sen ska jag försöka hinna förbi tumba en sväng och fixa lite saker till olofs julklapp :)

Det kommer nog bli svårt för mig att somna ikväll eftersom jag sov så länge imorse, och då kommer det även bli svårt att ta sig upp. Men jag har faktiskt ovanligt lätt för att ta mig upp jättetidigt på morgonen. Jag är piggare om jag går upp klockan sex än om jag går upp klockan tio, men det beror väl snarare på att jag är övertrött :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det för operation?

2007-12-03 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback