NYA DATORN

Nu sitter jag här och skriver på min nya dator :D Den är verkligen helt sjukt underbar och mitt bredband från 3 funkar pattperfa :)

Idag har jag varit på Details på götgatan och köpt en ny BH. De är alltid så sjukt trevliga där och man får verkligen hur bra hjälp som helst! Plus att man, som jag har påpekat tidigare, får reda på sin riktiga storlek och man märker verkligen skillnaden jämfört med alla dåliga BH:ar från H&M, Lindex m.fl.

Efter den lilla shoppingturen åkte jag till södertälje och mötte upp amanda :) Vi gick runt och kollade lite i affärer samt åt jättegod mat på ett café som hette Lillebror eller nåt sånt :) Jag lämnade tillbaka en klänning från Lindex som jag hade tänkt ha på nyår eftersom det istället blir lurexklänningen från H&M, den om bara kostade 98:-. Sen köpte jag även en hårspray från Matrix i någon random frisörsalong, den luktar asgott :D

Ikväll blir det potatisgratäng med kött eftersom mammas och pappas kompisar kommer över och äter middag :) Sen ska jag hålla mig på mitt rum och sitta vid min nya dator samt kolla på tv hade jag tänkt eftersom jag inte vill störa dem i deras parkväll eller vad man nu ska kalla det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback