MJUKISBYXOR ELLER RINGAR?

Imorgon blir det shopping med älsklingen :) Jag ska ju få en extra julklapp av honom, ett par mjukisbyxor från hammarbyshoppen. Detta på grund av att jag alltid snor hans mjukisbyxor när jag är hemma hos honom, och han använder inte dem alls och vill nog gärna slänga dem. Trevligt att han köper nya till mig i alla fall :)

Fast jag måste säga att när han sa "älskling jag har en till julklapp till dig, men du måste nog prova den först eftersom jag är osäker på storleken" så dök självklart tanken på en ring upp i mitt huvud :P Men mjukisbyxor är också mysiga, och vi älskar ju faktiskt varandra så det där med att "bevisa sin kärlek med en ring" är inte direkt någonting livsviktigt, inte ännu på ett tag i alla fall :P (Fast vilken tjej drömmer inte om det ändå? :P)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Alltså, vartifrån kommer fenomenet att när man har tjejen hemma hos sig så snor dem alltid ens mjukisbyxor? Jag vet inte hur många gånger jag tänkt "Ah, ska nog ta ett träningspass nu...ska bara ta fram mina mjukisbyxor. Men...vafalls?! Borta?!"...så kollar man runt och så sitter flickvännen där och myser med dem...Fan tur att man är singel nu för tiden :D

2007-12-29 @ 23:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback