MÅNDAG

Nu är det lite svårt att skriva eftersom jag är helt fyrkantig i ögonen :P Men jag försöker ändå!

Jag har precis fixat klart i stort sett allting med olofs julklapp så det känns skönt, men som sagt var mår inte mina ögon så bra av det :P Var på astrid lindgrens barnsjukhus tidigare idag också. Vi kom dit typ kvart över sju och operationen var inte förrän klockan ett så vi fick vänta ett tag. Sen när kalle var nedsövd och allt åkte jag hem medan mamma och pappa antagligen kommer sova kvar. Det var i alla fall ingen allvarlig operation på så sätt att det fanns risk för komplikationer. Självklart finns det alltid risk för sånt, men det här var bara en observerande operation eller vad man ska kalla det. Jag tänkte ringa mamma snart och kolla hur allting har gått :)

Det visade sig att mitt diskjobb började idag egentligen, men jag hade fått fel information så jag trodde att det började nästa måndag :P Hur som helst blir det jobb från imorgon 10:30 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback