LÄNGTAR EFTER DEN ROSA!

Jag är helt galet uppspelt över att min nya kamera kommer snart! :D Eller ja, snart och snart. 3-6 arbetsdagar. Jag hoppas verkligen att den hinner komma innan den 26:e december för då åker vi på kryssning med släkten. Det vore ju ett helt perfekt tillfälle att inviga den liksom! :)

Imorgon ska jag träffa nina efter jobbet och sen ska jag hem till olof o typ "bo" där tills på fredag :) Vi har även bestämt att vi ska fira julafton tillsammans på morgonen ifall det blir för sent på kvällen och han inte hinner komma hem hit. Jag sover hos honom på söndag och sen när jag går upp för att göra mig iordning till jobbet så firar vi lite jul sådär på morgonkvisten :) Typ 7:30 på morgonen.

Nu är det nog dags för mig att sova. Börjar känna mig sjukt seg och jag har inte sovit så himla bra/mycket den här helgen. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback