JULKLAPPAR

Idag har jag jobbat på H&M en massa, köpte även en massa grejer. Eftersom jag bara jobbar extra så får jag bara personalrabatt när jag jobbar, så jag brukar passa på. 25% är ändå rätt mycket i rabatt liksom :) Jag köpte lite nytt smink, hårprodukter och några smycken från barnavdelningen (!).

Jag och olof har även bytt julklappar idag :D Jag fick en jättesöt rosa mus till min nya bärbara dator (som jag inte har köpt ännu). Himla söt :) Sen fick jag några presenter av hans mamma och pappa också. Jag fick ett set med en parfym och en duschcreme samt en kaffekopp. Sen ska jag få en till julklapp av olof, men den har han inte köpt ännu :) Han fick en scrapbook av mig :D Jag skrev ut en massa fina bilder på oss två och gjorde ett jättefint album. Jag är rätt pysslig av mig faktiskt :P Ska försöka fota alla sidor i boken och lägga upp på bloggen sen :) Ska även lägga upp lite bilder på julklapparna jag fick och så :)

Imorgon blir det jobb mellan 9-14, men ikväll blir det mys med lussebullar, julmust och pepparkakor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback