JULGRANAR OCH ROSA DIGITALKAMEROR

Det har varit en rätt händelserik helg så jag har varken hunnit eller orkat blogga :P

I lördags var det julmiddag med släkten som slutade med att jag åkte taxi med farmor och farfar hem till dem i brandbergen :) Jag och farmor satt uppe och kollade på Pirates of the caribbean - svarta pärlans förbannelse som gick på tv :) Sen på söndagen stannade jag kvar hos dem tills efter middagen då jag åkte hem till olof och sov där istället :) Vi kollade på Shall we dance? med Jennifer Lopez vilket var en helt okej smörfilm :)

Btw, nu har jag pyntat granen heeelt själv! :) Mamma hade ställt upp den igårkväll så att jag kunde pynta den idag när jag kom hem :) Det är ett av mina stora nöjen runt julafton, det finns nästan ingenting roligare! :P

Jag har även hittat en rosa digitalkamera som jag ska köpa till mig själv i julklapp :D Fast den är slut i lager för tillfället, men förhoppningsvis kommer den tillbaka i mellandagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback