JULESKUM

Min lillebror haltar runt som en gammal tant här i huset, stackarn. Han opererade ju båda ljumskarna igår så han är fortfarande sjukt stel i kroppen och så, men allt gick i alla fall bra :) Som det ser ut nu ska han inte tillbaka till skolan och allt sånt förrän på torsdag så man får i alla fall se lite mer av honom den här veckan :) <3

Kvällen spenderades framför tv:n i vardagsrummet med pappa, en påse skumgummitomtar, o'boy och lussebullar. Vi kollade på Hart's war, en film om andra världskriget med bruce willis och colin farrell. Himla bra :) Tänkte väl försöka sova lite snart, men jag känner mig väldigt uppe i varv så det lär nog bli svårt :P Men men, jag ska som sagt var försöka. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback