JESSE JAMES

Var precis på bio med olof och såg filmen Mordet på Jesse James av ynkryggen Robert Ford. Himla bra film! :) Synd bara att idioten framför mig var tvungen att luta sig framåt genom halva filmen så att jag knappt såg någonting, men i övrigt en väldigt lyckad kväll :)

Idag har jag även varit på långpromenad med Chili. Vi tog en tripp till nina i lövholmen och stannade där i typ en kvart, sen gick vi tillbaka hemåt mig :) Det tog ungefär en och en halv timme så det var en välbehövd promenad :) Satt och kollade lite på desperate housewives med nina hemma hos mig och sen drog jag in till stan och mötte olof :)

Imorgon blir det jobb mellan 11-14. Härliga arbetstider måste jag säga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback