JAMIE LYNN SPEARS

Jeeez. Jag är inte den som brukar bry mig särskilt mycket om kändisar, men jag blev ändå chockad när jag hörde att Jamie Lynn Spears är gravid! Det verkar vara någon slags trend i den där familjen. Men men, hon verkar i alla fall mer okej i huvudet än Britney så det går säkert bra :) Men seriöst, vad är problemet med USA? Det verkar ju som att sex är så jäkla förbjudet för små 16-åringar som Jamie Lynn att ingen ens tänkte tanken på att berätta för henne om p-piller och kondomer. Är det inte bättre att vara ärlig och förklara allt sånt redan i en tidig ålder så att om dina barn smiter iväg och har sex så vet du att de i alla fall använder skydd? Det är en fucked up värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback