HÄRLIGT!

Jag ska snart möta upp olof och så ska vi gå och köpa pizza :D Jag har inte ätit pizza på evigheter! På sistone har jag bara beställt kycklingsallader när jag har varit på någon pizzeria, men nu ska det fläskas! Haha, jag måste ju fira att jag har kommit in på mina förstahandsval liksom :D

Imorgon blir det jobb igen från 11. Förhoppningsvis behöver inte fritids låna mig på eftermiddagen eftersom jag tänkte ta mig förbi onoff på kungsgatan och köpa One Tree Hill säsong 2. Beställde den från webhallen, men inte ens deras leverantör har den på lager så det kan ju ta evigheter innan de får in den. Jag har inte evigheter på mig! Jag vill se nu! :) Sen ska jag även spana runt efter en present för 50 spänn till på lördag. Vi ska nämligen ha julmiddag med pappas sida av släkten och i år ska vi alla köpa en present för max 50 kronor var och lägga i en stor säck o sen är det bara att plocka upp nåt. Himla kul grej tycker jag :) Det körde de alltid med på Hydets julmiddagar när jag var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback