BESTÄLLNING FRÅN COCOO.SE

Ja tydligen har jag råkat beställa nånting därifrån utan att veta vad :/ Jag fick ett mail som bekräftade min order, men jag trodde att jag tog bort allt från min varukorg. Jag hade lagt till några armband i varukorgen, men ångrade mig sen så jag tog bort dem. Tydligen inte eftersom ett armband för 165:- är beställt. Men men, jag har ju råd och det är alltid kul när man inte vet vad det är man ska få för nåt :P
image314Sen beställde jag även mitt rosa 3bredband :D :D :D Ett litet USB-modem i rosa, fan va nice! :D Jag ska ju köpa en bärbar dator nån gång i mellandagarna och 3bredband har ett erbjudande där man inte betalar varken startavgift eller månadsavgift utan bara de 199:- man surfar för. Helt perfekt! 7,2 mbit/s och av vad jag har hört är det 3 som har bäst täckning just när det gäller mobilt bredband och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback