BÄSTA UTEKVÄLLEN!

Jag orkar inte komma hem 2-3 på natten? Jo tjena! Kom precis hem efter en helt underbar kväll! Först var vi hemma hos stoffe och spelade nintendo wii. Jag ÄGDE på bowlingen, men golfen gick väl inte sådär jättebra :P Vi drack lite öl o sen gick vi vidare till TB's :) Fan vad vi ägde dansgolvet! Haha. Vi stod på scenen och bara shakade loss! :D Det kändes sjukt bra att dansa nykter för en gångs skull, det har jag inte gjort sedan fridge-tiden (läs the wave) ! Jag, stoffe och hans kompis spelade black jack och maskiner och hade verkligen hur kul som helst :) Sen följde Stoffe och hans kompis mig hela vägen till porten också så jag slapp gå själv i mörkret :P

Fan vilken underbar kväll! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback