2007 - ETT BRA ÅR

Nu sitter jag äntligen här i värmen hemma hos olof :) Varför skulle det bli sånt här busväder just idag när allt handlar om att hålla frisyren på plats? :P Men men, det har varit ett otroligt bra år så jag har ingenting att klaga över. Jag har underbara vänner, även om jag har tappat kontakten med vissa. Jag har en underbar pojkvän som jag älskar, och som älskar mig :) Jag har en bra familj, och världens bästa lillebror. Jag har fått underbara julklappar och det finns ingenting jag känner att jag behöver just nu som jag inte redan har :)

Det känns lite som att det här året har varit det sista "tonårsåret" för mig. I vår kommer jag att plugga på stockholms universitet och till hösten väljer jag det program som kommer att forma min framtid. Det känns lite läskigt, men på samma gång känns det som att det faktiskt är dags för det här nu. Även om jag skulle vilja vara barn hela livet så är jag väl medveten om att någon gång måste alla, även jag, växa upp och ta ansvar för mitt eget liv :)

Men men, nu räcker det med allvarligt snack. Ikväll ska jag ha kul :) Nu ska jag sminka mig och allt sånt, sen blir det tacos med olof och patrik :) Efter det blir det fest hemma hos alex runt 21 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback