Vaxning!

3000 kronor på en vecka blir ungefär 430 kronor om dagen. Det borde ju faktiskt räcka :) Var i alla fall och växlade in mina fickpengar till euro idag. 320 euro eller nåt blev det. Innan det var jag och vaxade benen på fotvårdsstället där mamma jobbar i helenelund. Pain! Hade fan glömt bort hur jävla ont det gjorde :P Vi tog bara underbenen istället för hela alltet. Kändes rätt onödigt när man inte har särskilt mycket hår på låren :P

Imorgon blir det hängselkjol och leggings på jobbet. Äntligen bara ben! :D Sen efter att jag har slutat ska jag iväg till mammas egna fotvårdsställe typ 50 meter från där vi bor, ska få gratis fotvård och hela kittet så att man har superfina fötter innan man åker iväg på semester :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

400 räcker absolut. Spriten är billig och ,maten är billig och köpvattnet är billigt. I stort sett det enda man behöver !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback