Strandmattor och hårfönar

Gick hem från jobbet redan klockan sex idag. Skulle egentligen ha gått till stängning, men jag mådde illa :/ Tror att det berodde på att det var så satans kvavt på kosmetiken. Gissar på att ventilationen krånglade som vanligt.

Har precis packat väskan :) Världens största resväska är det! Eller ja, det känns i alla fall som det :P Den känns väldigt överflödig om man säger så. Men men, då får man plats med mycket grejer på vägen hem :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vila, vila, vila. Har fortfarande en del frågor inför resan. Typ som hårfön, ska man ha med sig det? Borste? Tandkräm? Är det sånt man fixar där eller? Sen måste jag bara påpeka att jag INTE har lyckats förstå mig på fenomenet STRANDMATTA... Hur använder man den? Varför har man den? Är det meningen att man ska ligga på den på stranden? Varför har man inte ett badlakan istället? Jag fattar noll :P

Fick min tunika från ellos idag också :D storlek 38/40 satt som smort! :) Köpte ju en i storlek 34/36 först eftersom 38/40 brukar vara för stort, men 34/36 var alldeles för liten vid brösten. Den nya satt i alla fall perfekt! :)

Om mindre än två dagar är jag på rhodos. Wohoo! :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad bra att tunikan satt så snyggt!

Postat av: Anonym

Det är ju lättast att ha med dig sånna små grejer, så slipper du gå och handla sånt det första du gör. =)

2007-08-17 @ 21:06:44
URL: http://eelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback