Räcker pengarna?

Kom precis hem efter att ha gjort trappstädningen åt tanten i huset bredvid :) Olof ligger och dör på min säng.

Idag var det jobb igen, vilket gick rätt bra eftersom jag fick vara på kosmetiken hela dagen. Fast det var riktigt segt ibland alltså, minuterna kändes som timmar. suck. Imorgon slipper jag i alla fall :) Ska till fotvårdsstället där mamma jobbar i helenelund och vaxa benen. Jag fattar inte hur jag har klarat av att inte raka dem på en månad med tanke på vilken värmebölja det har varit den senaste tiden. Men nu äntligen är det över! :) Ska även hämta ut min skatteåterbäring på 1128:- och så ska jag växla in mina fickpengar som jag ska ha på Rhodos. Räcker det med 3000:- i fickpengar om man ska vara på rhodos i en vecka? Eftersom jag aldrig har varit utomlands själv så har jag ju ingen aning om sånt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback