Motorcyklar och spöregn

Fick skjuts av pappa på hojen igår till olof :) Självklart kommer det världens regnskur ungefär 5 minuter efter att man har börjat åka :P Fast det gjorde inte så mycket för det blev soligt sen igen och kläderna hann torka innan jag var framme hos olof :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska hem så småningom i alla fall. Sen ska jag göra trappstädningen åt susanne den här veckan eftersom hon lyckades göra illa ryggen, så det blir antingen ikväll eller imorgon förmiddag. Antagligen imorgon. Ska ha trappstädningen åt en tant som bor i huset mittemot hela augusti också. Måste planera det så bra som möjligt runt min resa, men man behöver ju bara städa en gång i veckan så det kommer nog att funka finfint :) Alltid skönt med lite extrapengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback