Lilla resväskan

1-0 till Ronja! Lyckades packa ner allt i min lilla resväska! :D Den stora som jag lånade av susanne vägde 17 kilo med allting i, den lilla väger 11 kilo med allting i. Liiite skillnad kanske. För den där stora resväskan vägde typ 10 kilo när den var helt tom kändes det som :/ Fick skippa badlakanet för att få ner allt, men som pappa sa: "Det är väl bara att proppa ner en hotellhandduk i en påse om du ska till stranden. Så brukar jag alltid göra!" :P

Det enda som behövs nu är schampo! Måste införskaffas så snart som möjligt. Balsam behöver jag inte eftersom jag har en sån där Leave-in kräm med mig. Sen tandborste och hårborste också, men de plockar jag upp hos olof :)

Ska även till patrik på fika idag eftersom han fyller 19 imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback