Jobb och shopping!

Idag var det H&M Club-dag och alltså 10% rabatt på ALLT! Eftersom jag jobbade idag så hade jag då ytterligare 25% rabatt på ALLT :D Köpte två tröjor och en massa strumpor till olof, en sjuuuukt fin brun stickad tunika, ett par ljusblåturkosa mjukisbyxor och lite underkläder. Man måste ju passa på när man har 35% rabatt liksom :) Sitter hemma hos olof och såsar för tillfället, älsklingen är söt och lagar mat åt mig :)

Imorgon blir det jobb igen. Lite trist måste jag säga, men jag har ingenting bättre för mig och pengarna behövs. Träffade i alla fall en del gamla bekanta på jobbet idag :) Träffade en gammal klasskompis från låg- och mellanstadiet. Kändes riktigt skönt att faktiskt säga hej och prata med henne eftersom att när man var liten var man alldeles för feg och löjlig för att göra det. Hon var nämligen inte särskilt populär, men jag umgicks med henne till en början, men sen blev jag för feg för det. Det stör mig hur äckliga barn kan vara mot varandra. Hur som helst kändes det skönt att veta att jag inte är så längre, att jag inte beblandar mig med mobbning eller utstöttning, att jag har växt upp helt enkelt :) Har faktiskt undrat hur det har varit med henne och så på sista tiden, så det var kul att ses :) Sen träffade jag pappas gamla mc-polare o hans fru o dotter som var o shoppade lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback