Hydet Hillclimb

Har jobbat på Hydet Hillclimb 4 år i rad nu, men i år bryter jag traditionen. Skulle ju ha åkt ner till skåne den här veckan och eftersom hillclimben är på lördag så trodde inte jag att jag skulle kunna jobba. Nu blev det ju inget skåne och jag har världens ångest för jag vill så gärna jobba, men det är försent :( Har i alla fall lite planer på att gå dit själv och bara parta lite med nina :)

Hydet Hillclimb är förresten en motorcykeltävling där motorcyklarna ska uppför (!) ett stup så snabbt som möjligt. Det hela avslutas med en fest på Hydet (mc-klubben som pappa var med i förut) och det är alltid världens drag :) Jag har alltid jobbat i inträdet till hillclimben och sedan i baren på kvällen, men det ska bli kul att bara vara där ändå :) Jag jobbar ju mest där eftersom pappa knappt håller kontakten med de andra medlemmarna längre och jag praktiskt taget växte upp på Hydet! Försöker väl på något sätt hålla fast vid alla minnen och sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback