Home sweet home

Egentligen inte, saknar redan solen! :P Fast ändå rätt skönt att komma hem till tv:n, datorn och sängen :) Har haft en jättehärlig vecka med trevliga människor och mycket sol och bad :) Köpte inte med mig så mycket hem förutom lite godis och en paschmina sjal med brunt/vitt hundtandsmönster. 90% kaschmir och den gick på 15 euro :) Helt okej faktiskt! :)

Sitter och kollar lite halvt på dodgeball på trean :P Sen blir det nog sova för min del, är lite trött och sliten. Måste bara säga att flygplansresan var sjuuukt rolig! Har ju aldrig flugit förut och jag trodde att det skulle vara jätteläskigt, men det var ju världens bästa resesätt! :) Nästa gång ska jag nog satsa på en weekendresa till london för lite shopping :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Flyg må vara kul, men inte ett dugg miljövänligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback