Heldag på stan

Städade trapphuset åt tanten mittemot idag :) Sista gången så jag gick därifrån med en femhundring :) Sen åkte jag in till stan och växlade tillbaka lite euro till svenska kronor för att sedan möta upp amanda vid hennes skola på sveavägen :) Vi gick till burger king och åt lite lunch, och sen gick vi till gallerian för lite shopping :) (Se inlägget innan). Jag är helt kär i alla tre grejerna som jag köpte, men funderar ändå på att lämna tillbaka en av dem. Pengar har jag så det är inte där skon klämmer, men det känns som att jag shoppar så sjukt mycket och det känns lite onödigt, även om jag älskar kläderna jag köper. Fast å andra sidan är det pengar som jag har tjänat ihop och jag förtjänar väl att spendera dem på någonting jag tycker om? Jaja, vi får se hur det blir. Ska i alla fall byta skorna till ett annat par imorgon. Kom hem och märkte att den ena skon var smutsig! Därför ska jag till tumba centrum imorgon och byta till ett annat par. Tänker inte nöja mig med en smutsig sko liksom :P Hur som helst, det var himla kul att träffa amanda igen :D Vi har inte setts på ett tag, men jag tänkte att eftersom det var hennes första skoldag vore det kul att ses ett tag :) Hon fick sin födelsedagspresent också. En vecka för tidigt, men men :P Hon blev i alla fall jätteglad :) En mörkgrönturkos pashminasjal med ett fint mönster och några halsband fick hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback