Dagen som gått

Blev faktiskt rätt förvirrad, om än glad, över de kommentarer jag fick angående mitt senaste inlägg. Snälla kommentarer, men jag kände mig lite missförstådd :P Poängen med mitt inlägg var inte att jag känner mig sämre än andra på vissa saker. Poängen var ju att jag inte vet vem jag är och att jag har typ två månader på mig att ta reda på det :P Men men, uppskattade kommentarer ändå :)

Tillbaka till den tråkiga verkligheten då. Jag jobbade idag igen, men fick faktiskt vara på kosmetiken heeela dagen! :D Happy, happy, happy. Sen gick jag till Lindex och köpte en tunika. Jajamensan, här slösar vi och skiter i konsekvenserna. Men den var faktiskt fin, riktigt fin! :P Sen åkte jag hem, jobbade med min supersöta bror i en timme och fick sedan två goda äggmackor serverade av min kära mor. Jobb imorgon igen. Så ser mitt liv ut just nu.

Kommentarer
Postat av: mändy

Det är väl ingen som säger att du måste.
Ta det du känner för just nu, du märker ju om det är fel? fan jag blev ju frisör men nu ska jag bli djursjukvårdare!
Det finns tid om du ändrar dig.
Tror ingen i våran ålder vet riktigt vem man är så.
Stressa inte.

2007-08-10 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback