Bara ben och hängselkjol!

Fan vad härligt att gå i leggings idag! :D Haha. Kände mig fri på något sätt :P Hade min supersöta hängselkjol i jeans från H&M organic också. Den har en hög midja och är a-linjeformad :)

Fick jobba på kosmetiken idag igen eftersom hon som jobbar där regelbundet precis har börjat plugga och de har inte hittat någon ny ännu. Tur för mig! :D Hoppas jag har samma tur imorgon. Känner verkligen INTE för att jobba imorgon, inte alls! Men men, finns inte så mycket att göra nu. Förutom att kanske hoppas på att jag känner mig krasslig imorgon när jag vaknar :P Nej, men det är väl bara att stå ut med tanke på att pengarna behövs. Sen ska jag väl hem direkt och hämta susannes resväska (min är alldeles för liten :P) och sen ska allt packas och på lördag ska vi till patrik och fika eftersom han fyller år på söndag :) Kanske lite elakt av oss att åka på hans födelsedag, men men :P Han får nöja sig med vårat sällskap på lördagen istället :) Sen vid ungefär 3 på natten blir det taxi till arlanda. Wohoo! :P Ofta jag kommer orka vara uppe så länge, men man får väl sova lite däremellan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback