Ångest med stort Å!

Jag, olof, alex och patrik drog till Treat och satt där i några timmar tidigare under kvällen :) Sedan drog vi hem till rickard där jag av någon anledning träffar på ett gammalt ragg vid namn fredrik! Vad är oddsen liksom?? Men men, vi sa inte ett ord till varandra på hela kvällen så. Fast det stör mig lite ändå. Jag menar, har man varit så nära varandra, även om det bara var under en väldigt kort period, borde man då inte kunna hälsa på varandra? :/ Fick världens ångest av att träffa på honom också, fast jag har ingen aning om varför. Kanske på grund av att vi behandlade varandra som luft, eller bara det att träffa på ett ex när man är med sin pojkvän. Allt som allt var det i alla fall en trevlig kväll :) Drack typ ingenting, en halv öl, en halv cider och en halv shot typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback