Söndag

Sitter och tittat på Titanic för tillfället. Det var så länge sen jag såg den så jag tänkte passa på nu när den går på tv :) Däremot vet jag inte om jag orkar se hela eftersom den slutar typ ett, halv två :P Känner mig riktigt trött just nu, och det ska bli oerhört skönt att sova helt själv i min prinsessäng ikväll :D Inte för att jag har någonting emot att dela säng med olof, men det är alltid skönt att sova själv lite då och då :) Jag gillar att ha möjligheten att ligga tvärsöver sängen hur jag vill utan att behöva oroa mig för att råka sparka på någon :P

Kommentarer
Postat av: Nina

Lägg upp bilder på klänningenråå!! =P

Postat av: Macgyver

Know that feeling...(med sängen) :P

2007-04-23 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback