Praktik

Idag jobbar jag 14-21, vilket jag gjorde igår också. Det är lite skönare att jobba på kvällen tycker jag :) Hur som helst trivs jag superbra på praktiken! :D Det är verkligen jätteroligt och alla gamlingar e så söta :) Fast de flesta på vår avdelning är växelvård (hos oss 2 veckor, åker hem 2 veckor osv) så mina favoriter har åkt hem nu o kommer inte tillbaka förrän sista veckan jag jobbar :( Men dom andra e trevliga dom också :) Sen är personalen himla rolig att arbeta med. Jag har ju min kusin där som jag är elev till och sen är alla de andra tjejerna jättesnälla :) Det kommer kännas konstigt att komma tillbaka till skolan igen om 3 veckor och behöva arbeta järnet direkt för att hinna med allt. Lite jobbigt :/

Mamma gjorde vaniljplättar till mig som jag ska ha med som middag idag :) Hon gör nämligen aldrig pannkakor eftersom hon påstår att hon inte kan vända på dem :P Sen tinade jag upp lite frysta bär som ska serveras tillsammans med plättarna :) mums!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nästa gång hoppas jag att din mamma gör plättar åt mig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback