Party party

Igår blev det ju som sagt en liten krogrunda :) Vi satt först på Theodora's och sedan gick vi över gatan till Viper Room :P Inte för att det stället är så himla bra, men det är dansvänlig musik och billig öl. Olof drog hem redan när vi gick från det första stället eftersom han skulle hem och göra sitt hemprov till truckutbildningen. Jag däremot hakade på de andra en stund och dansade o hade kul :) Sen kom jag hem till olof runt tolv.

Kollade mobilen nu för det kändes som att den ringde inatt och att jag halvsov o försökte svara, men inte lyckades :P Jonte hade ringt 03:01 o Stoffe 03:38 :/ Ska väl höra av mig till dom sen o se vad det var dom ville :) Om de ringde så sent var de antagligen ute o festade, vilket innebär att de sover just nu, så därför väntar jag ett tag med att höra av mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback