Onsdag

Idag händer det inte mycket alls. Jag har noll pengar så det finns liksom inte så mycket att göra :/ Annars skulle jag gärna ha satt mig på någon uteservering i stan o stannat där hela dagen :) Plus att pappa har sagt att jag inte kommer få några fler biobiljetter av honom på ett tag, i såna fall får jag köpa en för 70 spänn som jag inte ens har :/

jaja, jag får vänta till slutet av månaden med att göra roliga saker :P Det här lovet får jag väl använda till att vila eller någonting :) Ska förhoppningsvis träffa amanda någon dag i veckan också :) o sen ska jag övningsköra lite :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ring mig vetja ;)
Är visserligen i skolan mellan ett och tre på torsdag och mellan tio och tolv på fredag. Men ÄNDÅ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback