Man blir så trött

Ibland undrar jag varför jag inte har bytt skola, jag har fan haft 3 år på mig att byta till någonting bättre :/

Det är så sjukt dålig information i vår skola och nu helt plötsligt visar det sig att mösspåtagningen inte blir av imorgon som det var planerat. Tydligen har det blivit krångel med leveransen och de vet inte när mössorna kommer. suck. Plus att vi för bara någon dag sen fick reda på att projektet, eller åtminstone ett utkast, ska vara inlämnat imorgon. Jag blir så arg! Om jag får IG på projektarbetet kommer jag fan inte komma in på lärarhögskolan och då sitter jag där med skägget i brevlådan.

Kommentarer
Postat av: Nina

I know that feeling =/
Kolla min blogg för ett litet tips btw ;)

Postat av: Patrik

Goda nyheter är att om allt går som det ska får vi pengarna tillbaka för mössorna. De hade tydligen nån policy att om mössorna blir försenade ska man få pengarna tillbaka :). Fast vettefan hur det kommer bli i praktiken.

2007-04-26 @ 17:35:09
Postat av: Alex

Neh, vi får inte hoppas att du fastnar med ditt långa skägg i en brevlåda, skulle vara väldigt jobbigt..

2007-04-26 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback