Lite om mig

Favorittidning:
Nemi
Bästa saken som händer i sommar:
Studenten! :D
Längd:
163 cm
Byter gärna garderob med:
Sophia Bush
Vanligaste färgen på mina kläder:
Rosa
I sommar kommer jag att gå klädd i:
Klänningar!
Men absolut inte i:
Långa leggings, usch! (jag gillar bara såna som slutar precis under knät)
Byxa eller kjol:
Det beror på vädret :P
Sminktips till allmänheten:
Rosa rouge! :)
Senast utlästa bok:
Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf
Mitt rum kan beskrivas som:
Rosa och stökigt
Mig själv med tre ord:
Omtänksam, blyg, shoppingberoende :P
Jag tränar:
Ingenting egentligen
Jag ville bli när jag var liten:
Jag hade inget drömyrke
Höger- eller vänsterhänt:
Vänsterhänt
Humör just nu:
Glad
Är det nåt du absolut inte äter:
Kokos och mandel
Kläder just nu:
Olofs
Vad sa du senast:
Kommer inte ihåg :P
Fisk eller badkruka:
Badkruka
Hur många kuddar sover du med:
5
Spelar du nåt instrument:
Nope, men jag spelade piano när jag var liten
Morgon- eller nattmänniska:
Morgonmänniska
Sparare eller slösare:
Slösare
Bästa film:
American History X, fast det finns många andra bra också :)
Har du några homosexuella vänner:
Nej, men bisexuella
Tror du på mirakel:
Ibland så
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Det är klart det är möjligt! Vafan om man verkligen vill vara trogen så klarar man det! Löjligt att tro nåt annat.
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Ett eller två
Bio eller promenad:
Bio
Är du kittlig:
Ja
Snarkar du?
När jag har druckit :P
Stjärntecken?
Våg
Rädd för insekter?
Som fan!
Äckligaste insekten:
Getingar!!
Största svaghet:
Velig som fan, vill alltid att alla ska vara glada och nöjda så jag har svårt att ta beslut
Det här är jag bra på:
Lyssna
Bästa bok?
Vet inte riktigt, någon av Sidney Sheldon i alla fall :)
Vad vill du jobba som?
Lärare på en skola för utvecklingsstörda barn
Chips, morötter eller godis?
Godis!
Pizza eller hamburgare?
Pizza :D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Jag har redan en piercing i läppen, det får räcka :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) :
Stökigt!
Gungar du på stolen?
Ibland
Vilken hand håller du gaffeln i:
Vänster
gillar du att sjunga?
Ja, fast jag vet inte om alla andra gillar när jag sjunger :P
Anser du att du är stark?
Nej, inte alls.
Använder du knark?
Nikotin
Kaffe, te eller inget?
Saft!
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nej det tror jag inte
Vilken årstid tycker du bäst om?
Höst
Brukar du sjunga i duschen?

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Hockey
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag tror på fysisk kärlek vid första ögonkastet. Det är omöjligt att bli kär i en person man bara har sett och inte vet någonting om.
Vad är viktigast för dig?
Mina vänner och Olof :)
Laddar du hem musik och film från internet?
Japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Lägga undan en hel del och köpa prylar o kläder för resten
Vad är det bästa med julafton?
Stämningen :)
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, alldeles för mycket
Vad får dig att slappna av?
Cigaretter
Är du skyldig någon pengar?
Ja
Är du mörkrädd?
Ja, jag kan knappt sova utan en lampa tänd.
Tycker du matte är svårt?
Nej, fast längre än Matte B hade jag inte klarat!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Det beror på när jag vaknar :P
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej!
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Aldrig, inte vad jag kan minnas i alla fall :P
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Jag och Olof har varit tillsammans i snart 14 månader :)
Har du piercingar?
Ja, i öronen och i läppen.
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
I läppen, men det har jag ju redan :)
Bråkar du och dina syskon ofta?
Svårt att bråka med någon som är utvecklingsstörd.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Min bror!
Läser du ofta böcker?
Det kommer i perioder
Vad föredrar du för sorts filmer?
Skräck!
Vad slösar du mest pengar på?
Cigaretter och kläder :)
Vill du gifta dig?
Ja :)
Vill du ha barn?
Ja :)
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Inte alltid
Vilka länder har du varit i?
Sverige, Danmark, Frankrike.
Vilka ställen har du bott på?
Tumba hela mitt liv. Först Segersjö, sen Lövholmen, sen Solbo.
Vilka husdjur har du haft innan?
Vi hade en katt som hette Texas, men min bror är pälsallergiker.
Solar du ofta?
Jag är rödtott så det är inte så bra för min hud :P
Är du bra på att laga mat?
Jag kan om jag vill
Var badar du helst?
Bassäng, men jag är klorallergiker :(
Vad dricker du för alkohol?
Vin, sprit, öl, cider.
Vilka djur är du mest rädd för?
Getingar!!
Vilken musikstil tycker du bäst om?
Jag gillar lite av varje
Vilka språk kan du?
Svenska och engelska
Har du någon gång skadat dig allvarligt?

Vilken kändis är hetast?
Johnny Depp! fast Joshua Jackson är rätt söt :)
Gillar du att dansa?
Ibland
Är du flygrädd?
Jag har aldrig flugit
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Det är bra, men jobbigt på vintern.
Hur vig är du?
Inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig?
Kolsyrat vatten
Vilken är din favoritglass?
Stracciatella :)
Tror du på ett liv efter döden?
Lite grann
Vilket kaffe sörplar du helst?
Inget!
Vilket mobilmärke föredrar du?
Sony Ericsson
Vad har du för personlighet?
Snäll och blyg, fast jävligt överraskande när man väl lär känna mig :)
Tycker du om sushi?
Aldrig ätit
Tror du på livslång kärlek?
Ja, men det finns olika sorters kärlek
Vad äter du helst när du ser på film?
Godis
Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Vet inte, räknas kick-boxing?
Har du tandläkarskräck?
Lite grann eftersom jag är rädd för nålar
Vad heter du i mellannamn?
Annika
Har du någon gång haft självmordstankar?
Ja, fast inte så allvarliga så att jag har velat göra det på riktigt.
Vilken hårfärg har du naturellt?
Röd
Biter du på naglarna?
Nej, och det äcklar mig när folk gör det!
Är du beroende av något?
Nikotin
Hur ofta motionerar du?
Inte ofta alls

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hoppas du får en GREAT Valborg! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback