Lättnad

Det finns ingenting jobbigare än att vara osams eller tjafsa med någon, så det känns skönt att allt löste sig :) Jag måste nog vara den mest konflikträdda människan i världen :P fast jag har alltid känt att det är lätt att skriva saker, men aldrig vågat säga någonting direkt till någon. Fast jag antar att det är en positiv egenskap att vara konflikträdd eftersom man då ofta slipper jobbiga situationer :) Fast det ändrar inte det faktum att jag är en fegis :P

Men som Alexandra sa; "Ibland måste man ta tag i saker." Det är nog därför jag får mina ångestattacker och perioder av depression, eftersom jag förtränger mina känslor och aldrig får utlopp för dem.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja det är bra ibland att vara konflikträdd men ibland så kanske man måste ta tag i saker. Men vill inte heller tjafsa, vi känner knappt varandra och det ger ingen bra bild av en som person om man surar :)

2007-04-22 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback