Hos amanda

Igår åkte jag till amanda för att umgås lite :) Det är alltid lika härligt att umgås bara vi två, vi kan liksom ha kul tillsammans utan att göra någonting speciellt :) Det är så himla skönt att ha en vän som man liksom aldrig glider ifrån, för även om vi inte ses så ofta känns det som att varje gång vi ses är det som att vi har träffats varenda dag :) Fast jag känner mig lite elak som inte har frågat henne om hon vill följa med på grejer o sånt, men det har liksom inte gått. Först var det ålandsresan och jag sa till alla de andra att de inte fick ta med sig någon kompis, och därför tyckte jag att det vore elakt av mig att ta med mig en. Plus att resan redan hade varit bokad och planerad några månader innan vi åkte. Sen var det bion i onsdags förra veckan som var en spontangrej, vi satt i klassrummet och bokade bara sådär och hämtade ut biljetterna dagen efter. Jag vet att det har hänt förut att jag inte har frågat om amanda vill följa med, men just de här två gångerna så fanns det faktiskt en logisk förklaring. Men jag vet att det känns jobbigt ändå, och det handlar absolut inte om att jag inte vill att hon ska följa med för det vill jag, så nu tänker jag försöka ändra lite på mig :) Hon är ju faktiskt min bästa vän och en av de viktigaste personerna i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback