Hipp hipp hurra!

Idag fyller Nina 19 år :) GRATTIS! :D

Började dagen med att åka till jobbet, men jag kom inte längre än till älvsjö innan jag började må illa och känna den där värken i ögonbrynet som jag får rätt ofta. Jag vände om direkt, åkte hem en stund och träffade olof som fortfarande var kvar, och sedan åkte jag till storvretens vårdcentral för att kolla upp vad det kan vara. Det slutade med att jag, världens mest spruträdda människa, fick ta blodprov i armen :/ Fast sköterskan var huuur snäll som helst och pratade med mig o fick mig att kolla bort så det var inte så jobbigt :) Fast innan jag skulle in skakade mina händer som att jag hade Parkinson's och mitt hjärta slog i 210! Plus att de skulle ta 3 rör med blod så det tog ju lite tid. Men som sagt var; världens snällaste sköterska! :)

Sen åkte jag hem till nina och stannade där tills för ungefär en timme sen. Vi fikade med äppelpaj och kex :) När jag kom hem skulle jag och mamma baka. Jag gjorde chokladbollar och hon gjorde sin berömda sockerkaka :D

Nu sitter jag här och tar det lugnt :) Hade precis världens största och äckligaste humla i mitt rum så jag fick lite panik :P Som tur var dammsög mamma upp den :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Hur gick det i matchen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback