Helgen

I fredags efter praktiken frågade min kusin om jag ville följa med henne hem istället så det gjorde jag :) Drack en cider och pratade lite om allt möjligt :) Sen gick vi hem till farmor o farfar som också bor i brandbergen och där satt vi och pratade ett tag också. Sen skulle min kusin åka och träffa sin pojkvän så jag stannade kvar och sov över hos farmor :)

Igår gick vi upp rätt tidigt eftersom nadia hade bowlingmatch klockan tio :) De spelade mot något södertälje-lag och det blev lika. Sen spelade de mot djurgården och förlorade :( Efter det skulle vi egentligen ha haft födelsedagsfika för farfar som fyllde år i torsdags, men det var ingen som kunde komma så vi fikade själva :P De andra skulle dit idag istället.

Sen igårkväll åkte vi alla till alexandra för en filmkväll :) Hon bor i rissne så det var lite långt bort, men jag har sovit hos olof inatt så det var helt okej ändå :) Vi såg Date Movie vilket var den första filmen jag och olof såg tillsammans på bio, på vår första dejt :) Fast hade ett minne av att filmen var bra, men det visade sig att vi hade kommit ihåg helt fel :P Jag antar att det var själva stämningen mellan oss vi kom ihåg eftersom det var vår första dejt, istället för själva stämningen i filmen :P

Idag blir det shopping för min del :) Jag och mamma ska till skärholmen centrum för att shoppa studentklänning :) Förhoppningsvis hittar man någonting riktigt snyggt! Skärholmen har ju faktiskt alla de stora butikerna, plus en del mindre med klänningar och sånt, så det är ett perfekt ställe att åka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback