Helgen

I fredags var jag o drack lite med nina o dennis o hans polare :) Allt som allt en trevlig kväll, förutom en del fylletjafs :P Men som tur var löste sig allting till slut :)

Igår var jag hemma hos olof på kalas. Hans mamma fyllde 59 år och det var skumpa och en massa tårta och kakor :) Sen kom vi hem hit och jag körde den sista trappstädningen, skööönt att det är avklarat nu! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag funderar på att ta mig in till stan, jag ska ju köpa det där äppelhalsbandet på guldfynd :) Jag såg i en annan tjejs blogg att det fanns för 69:- på guldfynd (istället för 945:- på
kyssjohanna). Det finns tydligen bara i grönt och rött vad jag har förstått, men hellre ett rött än ingenting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback