Fredag

Inatt kom ju emma förbi runt tre eller fyra. Vi låg och pratade och skrattade i mer än en timme, jag har saknat henne så himla mycket! Jobbigt när folk flyttar, speciellt när det är ända ner till skåne :/ Men men. Vi gick iaf upp vid sju för att göra oss iordning och sen dra vidare till min skola. Sen gick vi för att ta ut pengar, men jag insåg att jag hade glömt kortet hemma :/ Inga skulder betalda ännu alltså. Sen åt vi pizza och efter det skulle olof o alex tillbaka till jobbet så jag o emma gick runt på stan ett tag :) Jag hittade världens sötaste present åt nina också :D hihi.

När jag kom till tumba sprang jag in i angelica och vi pratade en stund innan det var dags att gå till bussen :) Jag skulle ha mött saga i tumba också, men hon hörde inte av sig och svarade inte i mobilen så det blev inte så. Hon skulle få pengar för biljetten till hennes studentskiva, och jag skulle få biljetten :P Det blir väl någon annan gång, lite stressigt bara eftersom skivan är på onsdag.

Ikväll kommer olof hit, och nina kanske tittar förbi en stund :) Annars vet jag inte riktigt vad som händer, men jag känner för att festa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback