Film

Igår Blev det som sagt var bio för mig och olof.
Vi såg Hot Fuzz. Den var helt klart över förväntan!
Den här filmen hade verkligen underbar humor.
Det är alltid lika härligt att se en komedi som är
rolig, men som ändå aldrig blir för mycket. En film
helt i min stil. Härligt! :)


Efter att vi kom hem blev Olof trött och ville sova :P
Jag däremot var pigg som vanligt och hans tv var trasig
så jag kollade på She's the man istället :) Det är alltid
lika kul med såna där kärlekskomedier för tjejer i
åldrarna 12+ :) Man blir alltid lika glad när tjejen får
sin drömkille på slutet, även om man visste om det
redan från början. Egentligen borde man ha tröttnat på
sådana filmer eftersom de alla har samma story, men ibland är det
skönt att se en film där man är säker på att allt kommer att sluta
lyckligt. Det piggar upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback