Farsta sjukhem

Idag var första dagen på APU:n på farsta sjukhem. Min kusin jobbar där så jag har ju fått henne som handledare också vilket inte är helt fel :) 4 veckor är det, fast nästa vecka tar jag ett uppehåll eftersom min skola har påsklov då. Fast jag måste erkänna att det var mycket mindre jobb än jag hade trott. Det är bara vid frukost och lunch som det är stressigt. Däremellan bäddade vi typ tre sängar, hjälpte några att klä på sig och typ satt och fikade :P

Imorgon är jag ledig också :D Eftersom jag följer nadias arbetstider så är ju jag ledig när hon är det, och hon är det imorgon :) härligt! De olika arbetstiderna är i alla fall 7-14, 7-16 och 14-21. För det mesta jobbar hon 7-16, men som idag till exempel fick jag gå redan halv ett. Sen sa nadia det att jag inte behöver komma in förrän vid åtta de dagar hon börjar sju :D det innebär alltså att jag kommer kunna gå upp halv sex istället för halv fem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback