Tillbaka till verkligheten

Nu har skolan kommit igång igen och jag kör på som vanligt. Vi kommer få tillbaka våra uppsatser nästa vecka så jag väntar med spänning på betyget... Det känns rätt bra, men det är svårt att veta vilken nivå de är på här jämfört med hemma. Det ska hur som helst bli himla skönt att veta.
 
Nu har jag börjat förstå mig på blogg.se's nya design också plus att jag lyckades få bort understrykningen på texten/rubrikerna. Jag har även fixat och trixat lite med headern och designen i allmänhet :)
 
Jag ska verkligen försöka uppdatera bloggen mer, men med skolarbete/resor/sightseeing/vardagsliv/skype blir det tyvärr inte så mycket tid över.

Kommentarer
Postat av: Nina

Blir lika glad varje gång det finns ett nytt inlägg även om jag är värdelös på att kommentera! Kram pårej!!! <3

2012-09-04 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback