Tell me all the things you wanna do

Nu har det varit lite glest med uppdateringar en tid, men jag ska försöka skriva någonting åtminstone varannan dag. Det är så mycket ny information, nya intryck, nya människor. Jag är helt slut när jag kommer hem på kvällarna!

Idag har jag i alla fall skrivit lite på mina uppsatser som ska in i slutet av augusti och så har jag tvättat, städat samt mailat en tjej angående extrajobb under min vistelse. Jag är lite kluven när det kommer till det här med jobb. Jag skulle gärna vilja jobba lite extra inom socialt arbete här för att få den erfarenheten, men samtidigt skulle det antagligen innebära att jag behöver droppa en kurs. Jag ska nog fundera på det här ett tag till.

Nu ska jag och Sofia gå och handla, sen blir det grillning på gården anordnat av personalen här. Himla trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback