Långledigt

Det är så jäkla nice att vara ledig fredagar och måndagar! Långhelg is the shit! Anyways, första skolveckan har varit jätteintressant och rolig och spännande och läskig och typ tjugo miljoner andra känslor på en och samma gång. Det känns så otroligt häftigt att faktiskt vara här och plugga här samtidigt som det känns så sjukt overkligt ibland.

I helgen ska vi i alla fall fika med en tjej från Kina som Sofia träffade förra veckan. Hon har bott här i några år om jag inte minns helt fel så hon ville gärna visa oss runt :) Det är en sån där grej som man blir lika förvånad över varje gång; folk är så sjukt trevliga här! Speciellt internationella studenter som har varit här en längre tid. De ger alltid ut sitt nummer och vill att man ska höra av sig och ses.

Ikväll vet jag inte alls vad vi hittar på. Iris kommer nog hit och hänger med oss senare och jag ska skypa lite med Kaj om nån timme. Förhoppningsvis hinner jag sticka lite på min halsduk också så att den blir klar innan helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback