When life hands you lemons, make lemonade

Nu känner jag äntligen att jag har återfått balansen igen efter förra helgen. Det tog några dagar för medicinen att kicka igång igen så jag var mest hemma och hade ångest förra veckan. Nu vet jag i alla fall att det inte blir något massivt alkoholintag för min del under resterande medicineringstid.

Idag hade jag min sista PPU för terminen vilket innebär att det var sista gången för mig som gruppledare åt de elever som går termin ett. Det känns helt sjukt att jag har klarat av att vara gruppledare och att det dessutom har gått helt felfritt. Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle klara det här så hade jag nog skrattat åt dem.

Det känns verkligen som att jag gör framsteg och jag är faktiskt himla stolt över mig själv idag! Det var som jag sa till Åsa tidigare att jag faktiskt har vågat säga saker i klassrummet på sistone. Det kanske låter löjligt för många, men för mig är det jättestort. Jag vågar så mycket mer nu och det känns så himla skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snygg grafik!

2011-12-15 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback