Fredag

Nu är jag hemma igen efter att ha jobbat 12-16. Fick hoppa in i några timmar bara eftersom assistenten som var där behövde gå hem på grund av sjukdom. Inte mig emot, vi kollade mest på tv. Jag jobbade även igår och det var ett riktigt tufft pass. Mycket psykisk påfrestning och tårarna var nära många gånger. Trots det tycker jag om att jobba hos den kunden eftersom jag vet hur jag ska hantera situationen samt att det inte alltid handlar om mig. Det känns även riktigt bra att de ringde från jobbet idag och frågade mig om råd för hur andra assistenter ska hantera jobbiga situationer. Det är härligt att veta att man är uppskattad!

Nu har jag precis ätit farmors tuna casserole. Det ser äckligt ut och det låter äckligt, men det är sjukt gott! Snart blir det fika och sen har jag även köpt en fet godispåse. Jag har jour hela helgen så jag ska bara ta det lugnt ikväll.

Mitt internet är konstigt för det mesta (ComHELVETE som strular) så jag kan nästan aldrig ladda upp bilder :/

Kommentarer
Postat av: Nina

Välkommen i gänget ;)

Som sagt är det alltid i början man har som mest bekymmer (känns som de testar en).. Vi fick ju inte ens hem modemet till en början för det hade de "glömt" skicka. Sen så fick vi byta kablar två gånger. Tills Com hem hajade att de "glömt" skruva upp signalstyrkan på vår sändare nere i källaren! Tummen upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback