Good times

Gårdagen var hur bra som helst. Mina fina vänner hade planerat en middag eftersom jag inte kommer kunna vara med på nyårsafton (jag jobbar). Dock hade de glömt att kolla upp om jag jobbade så det hanns inte med någon middag, men däremot blev det en utgång istället :) Det var jag, Olof, Maria, Patrik, Rickard, Sandra, Löwengren och Ludde. Jag kom hem runt 03.00 och däckade direkt.

Nu har jag precis kommit hem från ett biobesök med pappa. Vi såg senaste Harry Potter och den var bra som vanligt. Det är skönt att del 2 kommer snart så att man slipper vänta särskilt länge.

Imorgon är det som sagt jobb som gäller. 15.00-15.00, det vill säga 24 timmar. Lite halvtråkigt/jobbigt, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback